;

Boliginfo og formål med!

På denne side vil vi samle de tiltag og information som har nyhedens interesse.

Når der over tid, er samlet nok information sammen, vil informationerne fortsat blive omdelt skriftligt i den Boliginfo som alle kender i forvejen, så vi er sikre på at alle har fået den samme info.

Fordelen ved denne "Nyhedsside" er at info er tilgængeligt løbende og før den bliver omdelt skriftligt. 

  • Udskiftning af vinduer Græsvangen

    Ordren er igangsat. Så snart vi kender en leveringsdato fra vinduesfabrikken, vil der blive aftalt en opstartsdato. Når den er på plads vil der blive sendt info ud til de berørte lejere. Opdateres...

    13-02-2017 19:34
  • Renovering af bolig

    Der er igen mulighed for at kunne søge om renovering af køkken og bad. For Nylandsvej gælder tillige etablering af terrassedør.

    Skemaet findes under dokumenter. Udfyld skemaet og send det til Ansager Boligforening.

    12-04-2016 10:54
  • Ny Mailadresse

    Mailadressen ks@ansagerbolig.dk kan ikke længere benyttes. Den er slettet pr. 1. april da jeg fik 3-5 mails som var svindel eller spam.

    Benyt venligst post@ansagerbolig.dk

    Mvh Kent Skovgaard

     

    01-04-2016 13:30
  • Genopretning af gangfliser

    Det er aftalt, at vi inden for kort tid vil foretage opretning af gangfliser på Fiskerivej 5A til 5C samt sætning af kantflise langs granitbed ved P-plads og omlægning af gangfliser mellem Fiskerivej 9A til 9B.

    02-03-2016 11:59
  • Elektronisk fejlmelding

    Det er nu blevet muligt at foretage elektronisk fejlmelding, når noget går i stykker i ens lejemål.

    Fejlmeldingen bliver sendt via mail til boligforeningen, som herefter ekspederer fejlmeldingen som hidtil.

    17-02-2016 17:40
  • Seneste renoveringsprojekter

    Åhavevej 1-23 har i sommeren 2015 fået udskiftet kældervinduer, og der er foretaget total renovering af alle kloakker og separering af spildevandet til to-strengs. Samlet pris ca. 1,1 mill.

    11-02-2016 11:53
  • Udskiftning af hårde hvidevarer

    Det er blevet vedtaget, at man ved udskiftning af hårde hvidevarer kan få en anden model end den, som boligforeningen vil sætte ind som standard. Man skal blot selv betale en evt. mérpris. Der opkræves ikke mérpris, hvis denne er mindre end kr. 500 inkl. levering og montering.

    11-02-2016 11:42